Bestaand logo wordt gebruikt als constructie voor Brand identity
Het bestaande icoon (driehoeksvormen) komen voort uit de S en heeft een sterk kenmerk naar geometrie en balans. Dit concept wordt in de Brand identity gewaarborgd.

De volgende kenmerken zijn verwerkt in de uitstraling van de styling: vertrouwen, flexibel, degelijk, secuur/(goed)keuring, berekenen, eenvoud, cohesie en balans.

Expertises
Brand identity
Graphic design
Web design

Constructie logo en stijlelementen
De bestaande vormentaal met de 2 driehoeken wordt doorgevoerd in de nieuwe styling. het concept verteld het verhaal van constructie en keuren. de onderste driehoek staat voor het fundament: de berekening. De bovenste driehoek voor de goedkeuring van de constructie. Uiteindelijk wordt het logo 1 beeldmerk.

Website met status update van het project

De responsive website is zo opgebouwd dat de projecten die aangenomen worden in ontwerp status worden gepubliceerd. Zodra het project afgerond is wordt deze in oplevering geplaatst. Daarnaast wordt er specifiek aandacht besteed aan projecten die vallen binnen de categorie BIM/3D. Een heldere site die met de beweging van projecten “voortbeweegt”.

Sterk adviesbureau,
adviseurs in beton, staal, hout, steen en funderingsconstructies